باربری شرق تهران
باربری شرق پاسارگاد
آگوست 10, 2019
محافظت از لوازم با ارزش در باربری
محافظت از لوازم با ارزش در باربری
سپتامبر 21, 2019
باربری شرق تهران

چه باربری کیفیت بالاتری رو در شرق تهران , نارمک داراست؟

از لحاظ تضمین کیفیت و قیمت و ارائه بهترین کار کدام باربری در شرق تهران به ما پیشنهاد می شود؟

لوازم منزل خودمان را چگونه بسته بندی کنیم تا کمترین آسیب رو ببینه و کمترین فضا رو اشغال کنه و در کل راندمان اسباب کشی ما از طریق بحث نحوه چینش وسایل در کارتن ها و نوع بسته بندی بالا بره؟

چه ملاک هایی برای انتخاب اتوبار یا باربری در شرق تهران حائز اهمیت می باشد؟

در ادامه این مطلب تلاش کردیم تا به این سوال ها و سوال های دیگیری که ذهن شما نازنینان را در این مورد مشغول کرده پاسخ داده شود و به شما این اطمینان را بدهیم که باربری پاسارگاد واقع در شرق تهران و محدوده نارمک، چه ویژگی های شاخصی را دارد و چرا شما عزیزان می بایست به آن اطمینان و اعتماد کامل را داشته باشید. پس در ادامه مطلب با سایت ما همراه باشید.

لوازم منزل رو به چه صورتی بسته بندی نماییم؟

چنانچه قصد دارید جهت اسباب کشی کردن، امر بسته بندی کردن وسایل ریز و درشت خود را شروع کنید، پیشنهاد می کنم در ابتدای امر حتما این مطلب رو به صورت کامل و دقیق مطالعه بفرمایید تا به بهترین نحو امر بسته بندی لوازم و اساس خود رو انجام دهید. در این مطلب نکاتی رو به شما عزیزان می گوییم که کمتر مورد بررسی و بازتاب قرار گرفته شده اما می تواند بسیار راه گشا و یاری دهنده شما در امر اسباب کشی منزلتان باشد. پس با ما همراه باشید.

مهم ترین نکته :

اساسی ترین و مهمترین نکته اینجاست که در حین اسباب کشی به صورتی بسته بندی رو انجام دهید که کوچک ترین آسیبی اسباب و وسایل شما را تحدید نکند، بصورت کلی اولین شرط عدم به وجود آمدن هر گونه خسارت می باشد.

تمامی شرکت هایی که تحت عنوان اتوبار فعالیت دارند سعی دارند با استخدام و بکار گیری افراد خبره و متخصص و دارای تجربه کاری مرتبط بسیار بالا، خسارت های ناشی از بسته بندی وسایل رو کم کنند و به صورت کامل امر بسته بندی وسایل رو خود بپذیرند. این افراد عموما با تجربه هستند و از امکانات کافی جهت بسته بندی حرفه ای و مناسب وسایل شما، سعی در مراقبت از آنها دارند و این نکته رو مد نظر دارند که کوچکترین آسیبی به اسباب شما و بخصوص به اسباب گران قیمت، شکستنی، زینتی و … شما وارد نکنند.  

افراد متخصص اتوبار پاسارگاد از اینکه هر وسیله ای به چه نوع عایق و پوششی برای بسته بندی نیاز دارد مطلع هستند و وسایل کوچک و بزرگ شمارو به صورتی بسته بندی و جابجا می کنند که کوچکترین خطری اسباب و وسایل شمارو تحدید نکند. باربری شرق تهران , باربری منطقه نارمک بسیار به امر بسته بندی واقف میباشد و همواره از پیش گامان بسته بندی حرفه ای با متد ها و روش های تخصصی است. در ادامه به نکات دیگر این بحث خواهیم پرداخت.

لوازم مورد نیاز جهت بسته بندی لوازم خانگی

شما عزیزان جهت بسته بندی وسایلتان به لوازم کمکی مانند: فوم، سلفون، چسب پهن، نایلون حباب دار، انواع طناب های کارتنی ضخیم یا مقوایی مانند کارتن موز و همینطور جعبه هایی از جنس پلاستیک یا چوب در کنار وسایل از قبیل چسب، منگنه، ماژیک جهت نوشتن روی کارتن ها و روزنامه های باطله نیاز خواهید داشت.

باربری شرق تهران

نکات مهم جهت بسته بندی لوازم خانگی

امر بسته بندی را از اسباب و لوازمی شروع کنید که کمتر مورد استفاده هستند، مانند: جعبه ابزار یا وسایل ورزشی و یا از این قبیل موارد.

الزاماً بعد از بسته بندی بر روی کارتن ها با ماژیک یا برچسب محتویات درون هر جعبه را بنویسید، این کار در هنگام چیدن مجدد وسایل و همینطور جابجایی و باز کردن کارتن ها در انتهای کار به شما کمک شایانی خواهد کرد.

هیچگاه وسایل سنگین تر را در داخل کارتن هایی با سایز بزرگتر قرار ندهید، چرا که کارتن های بزرگ اغلب از استحکام بالایی برخوردار نیستند.

ترجیح بر آن است که لوازمی مانند: پتو ، بالش و… را در کارتن های بزرگ و لوازمی مثل کتاب و ظروف شکستنی را در کارتن ‌های کوچک جای دهید.

  • حتما در انتها و یا حین کار، جای خالی کارتن ‌ها را با روزنامه یا وسایل کوچک تر پر کنید چرا که امکان دارد در هنگام حمل و نقل کارتن ها له و یا پاره شوند.
  • کارتن های بزرگ را هرگز تماما با کتاب پر نکنید زیرا باربری و حمل آن به دلیل وزن زیاد معذل خواهد شد، بلکه نصف آن را با کتاب و نصف دیگر آنرا با وسایل ریز تر پر کنید.
  • وسایل سنگین را در انتها (کف) کارتن جای دهید، سپس لوازم سبک تر را بر روی آنها بگذارید.
  • وسایل شیشه‌ ای و یا سرامیکی را ابتدا در کاغذ و یا بسته ‌های حبابدار (بابل رپ) بسته بندی کنید تا شکستنی در کار نباشد.
  • ظروف مسطح همچون بشقاب، پرونده و عکس ‌هایتان را در کف جعبه های بسته بندی قرار دهید و به  هیچ وجه بصورت عمودی در آن قرار ندهید.
  • نکته مهم دیگری که حتما باید به آن دقت نمایید، چسب زدن درست به کارتن ها میباشد. دقت کنید که زیر و روی کارتن ها ، خوب و درست چسب خورده باشند، بهتر است که کارتن را به شکل چهار خانه چسب بزنید تا هیچ مشکلی پیش نیاید.
  • الزاما بعد از اتمام امر بسته ‌بندی جعبه‌ های که شامل لوازم شکستنی میباشد را مشخص کنید و عبارت شکستنی را با مژیک روی آن ها درج کنید.

نکات مهم جهت بسته بندی لوازم شکستنی

  • این کارتن ها الزاما باید از سایر کارتن ها جدا گذاشته شود و هنگام اسباب کشی به کارگران یادآوری شود تا نکات ایمنی حتما رعایت گردد .
  • از کارتن های بسیار سفت و محکم و ترجیها در سایز های کوچک تر استفاده نمایید.
  • بر روی کارتن های لوازم چینی با ماژیک و ترجیحا قرمز، بزرگ بنویسید:* شکستنی *
  • دور کارتن ها را با چسب مخصوص کارتن (چسب پهن) کاملا چسب بزنید.
  • ظروف و لوازم شکستنی را با دقت بالایی بسته بندی نمایید.
  • در صورت داشتن وقت و حوصله، کف کارتن یک تکه مقوا بگذارید تا هنگام جابجایی کارتن به خاطر فشار از قسمت کفی پاره نگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.